زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد(ع)

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد(ع)

اعتقاد نداشتن به حضرت شاه پسرمرد

با سلام و صلوات خدا بر محمد و آل محمد{ص}؛.

خانواده آقای خادمی از شیراز در تاریخ ۷/۰۱/۱۳۸۷ روز پنجشنبه ......................................................................

خانم آقای خادمی گفت که وقتی که زیر گردنه آقا رسیدیم من ترسیدم که بروم با بچه هایم به بالا و تمام دوستانمان رفتن به بالا و من گفتم که ما فردا می رویم

به شیراز ..... شب حدودا  ساعت ۲۵/۵  بود که من در خواب حضرت شاه پسرمرد به خوابم آمد و گفت که سوار اسب من شو تا من تو را ببرم به بالا من

گفتم که من می ترسم که بروم بالا گفت که من خودم تمامی زائرینم را سالم به بالا می برم و بر می گردانم من هم پشت اسب آقا سوار شدم و از خواب بیدار شدم

و صبح زود با شوهرم و بچه هایم پیاده به پاه بوس آن بزرگوار رفتیم.

آدرس :شیراز ۲۰ متری امام خمینی  تلفن تماس : ۸۲۵۷۴۳۸ـ ۰۷۱۱

 نویسنده: یاسر امینی ۰۹۱۷۹۷۱۱۳۶۲ 

برای سلامتی و خوشنودی آقا امام زمان صلوات.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد